wtorek, 12 kwietnia 2011

Zegarkowy PC

Personalizacja hobby ma często duże znaczenie dla kolekcjonera. Pokazanie innym czym się interesuje, pokazanie tego w jak najciekawszy sposób. Niektórzy eksponują to na samochodach poprzez naklejki wędkarza, hokeisty, dżokeja, myśliwego, a jak to jest z maniakami zegarków? co można zrobić do wypromowania swojego hobby? jednym ze sposobów których od dłuższego czasu szukałem jest naklejka która jest tworzona przez firmę oklejgo.pl.
Na przykładzie ze zdjęcia (nie do końca jest to zegarek:) można fajnie uzyskać unikatowość swojego PC, a firma jest otwarta na propozycje i można wymyśleć jakie chce się logo. W przypadku maniaków zegarków z CCCP może to być symbol jakości radzieckich mechanizmów, w przypadku wielbicieli szwajcarów np. zdjęcie repetiera minutowego, czy turbilliona, do wyboru do koloru. Ja właśnie udaję się na poszukiwania własnych zdjęć 3133 w skali makro, które będą ozdobą mojego laptopa, a Ty?:)

2 komentarze:

  1. haha bardzo ciekawe i nietuzinkowe zainteresowanie :) trzymam kciuki- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie założyłem swój blog i chciałbym Cię zaprosić :) Mam nadzieję, że pomysł się przyjmie.

    http://dziewczynyurocze.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com