wtorek, 8 listopada 2011

W sportowym klimacie Raketa

Nastała jesień (choć aura bardziej pasuje do późnego lata), więc i ciemno się robi szybciej, jak i sen bardziej morzy. Niemniej jednak dzięki temu będę miał trochę więcej czasu na publikowanie kolejnych egzemplarzy, co niniejszym czynie.

Dzisiaj na warsztat wziąłem coś na sportowo, choć raczej jest to klimat kibica sportowego, bo nie wyobrażam sobie radzieckiego lekkoatlety biegającego z takim klockiem na nadgarstku.
Produkt około-olimpijski związany z olimpiadą w Moskwie w 1980r, znaleziony po długich poszukiwaniach, bo ciężko go dostać w zadowalającym mój wybredny gust (jeśli chodzi o zegarki) stanie.
Oczywiście gdzie nie byłoby lepiej kupić niż poprzez ebay na ukrainie:) gdyby nie stan to bym się nie pokusił, ale uważam że warto było. Teraz jeszcze do tego czarny pasek z czerwonymi nićmi i obowiązkowo czerwone skarpety i można iść na imprezę w stylu lat 80tych:)

7 komentarzy:

  1. Ciekawe hobby. Ja także lubię oglądać ładne zegarki choć ich nie kolekcjonuję. No i zawsze wolę mieć go na ręce choć coraz więcej osób korzysta z zegarka "w komórce".

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknota!!!!!!! Nic dodać nic ująć;-)) Stylistyką wyprzedzają epokę;-)) Uff, tylko podziwiać;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    mam tez zegarek marki rakieta , podobny , ale nie olimpijczyk , chcialam go sprzedac , jest stary po dziadku ,zegarmistrz stwierdzil ze jest za drogi i nie moze go skupic , zebym dala kolekcjonerom , nie mam pojecia gdzie go moge sprzedac .Prosze moze ktos wie, moj adres email.
    alexpol5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam zegarek olimpijski wyprodukowany z okazji odbywającej się olimpiady Moskwa 1980r stan dobry ile jest warty chcę go sprzedać. tle.kontaktowy: 501719025

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    oczywiście mogę Ci pomóc, ale musiałbyś mi podesłać zdjęcia - bez tego trudno wycenić taki zegarek (może być wart 10pln, a i 500pln)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ta Rakieta jest piękna. Mam taką, ale nie olimpijską, tak naprawdę te zegarki robią niesamowite wrażenie na żywo. Nóweczki cieszą oko -:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com