środa, 21 grudnia 2011

ANTSTRAP - debiut

Przy wielu zegarkach warto zaopatrzyć się w duże ilości pasków (o czym pisałem dawno temu). Niestety nie jest łatwo mieć różne paski bo sporo jest do siebie podobnych, stąd stwierdziłem że warto co nieco uszyć:). Jednak ze względu na zbyt wiele obowiązków i chroniczny brak wolnego czasu, zabrała się do tego moja żonka. Trochę poczytała, pooglądała w sieci, zamówiła przeróżne narzędzia których nazw nawet nie znam i oto pierwszy pasek jej autorstwa.


Robocza nazwa pasków to AntStrap, na zdjęciach pasek nr 1, uszyty z grubaśnej ciemnobrązowej skóry z beżowym przeszyciem. Szerokość w uszach i na całej długości 22mm. W planach następne z różnych rodzajów, kolorów i grubości skór. Zobaczymy jak wyjdą następne, ale jak dla mnie ten jest genialny:)

6 komentarzy:

  1. Widać, że jest trwały i przy okazji bardzo ładnie wykonany. Podziwiam żonę ;)
    www.szafa-chrupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow. na pewno było to bardzo pracochłonne ale efekt świetny ! :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pasek, zdolną masz żonę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zaskoczony Twoim profesjonalizmem i wiedzą na tak trudny temat. Zegarki to moja pasja i wielkie hobby, mam ufność, że nie zaprzestaniesz tego. Powinieneś zamieścić w dalszym ciągu dużą ilość informacji o zegarki casio mógłbyś ewentualnie napisać również o zegarki Gino Rossi. Nie zniechęcaj się i Twórz coraz to więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pasek. Zapraszam do mnie leothelegend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pasja! :)
    www.amarylisowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com