czwartek, 11 czerwca 2009

Trochę z innej beczki


Co się stanie gdy weźmiemy przedmioty ze zdjęcia obok, do tego skorzystamy z miski i kilku podstawowych składników które zazwyczaj są w lodówce?
Przepyyyyszne naleśniki, na które przepis znalazłem na blogu Doroty, który zajął pierwsze miejsce w konkursie na blog roku, czego jest serdecznie gratuluję!
Nie przypuszczałem nigdy że pierwsze naleśniki z musem truskawkowym które zrobię wyjdą takie pyszne! Zachęcam wszystkich, przede wszystkim facetów:) do spróbowania swoich sił przy przepisach z tego blogu, wszystko opisane w bardzo dobry sposób, proporcje idealne, a same zdjęcia wywołują chęć zjedzenia.
A że trochę interesuję się czasomierzami i wszystkie posty są z nimi związane, to dla formalności dodam że do pieczenia tych naleśników skorzystałem ze stopera, który równomiernie odmierzał czas - 1 min na pierwszej stronie pieczenia, 30-40sek. na drugiej stronie pieczenia:)
Doroto, mam nadzieję że za wykorzystanie Twojego smakowitego zdjęcia nie podasz mnie do sądu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com