wtorek, 2 października 2012

Wostok beczka

Około 4 lata temu postanowiłem odświeżyć widok a raczej zdjęcia mojej strony. Narobiłem się zdjęć, a w sumie nigdy jej nie opublikowałem z nowym widokiem. M.in. spowodowane to było powstaniem niniejszego bloga.


Przeglądając dzisiaj zawartość dysku wpadłem na katalog w którym jest trochę mojego "archiwum" kolekcjonerskiego. Nawet nie pamiętałem że kiedyś w mojej kolekcji były takie Wostoki zwane "Beczkami" z racji swoich gabarytów. Ten egzemplarz ma wąską przestrzeń na pasek, bo tylko 18mm, ale ruscy inżynierowie również zafundowali mu rozstaw na 22mm, co czyniło go zegarkiem wybiegającym w przyszłość (jak Alfa Romeo;) ). Niestety pozostało mi po nim tylko jedno zdjęcie, stąd jego skromna publikacja.

2 komentarze:

  1. Piękne zegarki u Pana widzę, ja poluje na ozdobne koperty, robię do nich bransoletkę hand made. Czy w swojej kolekcji ma Pan do odsprzedania jakieś unikatowe kopert? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zegarki. Sama mam kilka, a i tak uważam, że za mało. Bez zegarka nie wychodzę z domu. Nie przepadam za biżuterią, ale zegarek zawsze musi być. Podziwiam kolekcję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com