wtorek, 6 listopada 2012

Imperialistyczny Wostok

 Zatwardziałe władze Związku Radzieckiego zawsze były przeciwko kapitalistycznej propagandzie, a tym bardziej USA. Tym bardziej dziwi fakt, iż w fabryce Wostoka, na bazie nietypowego modelu z koronką na godzinie 2, powstał ten oto model, który na tarczy ma szczęśliwą myszkę Miki:)


Pomijam już fakt ustalenia grupy docelowej, bo rozmiar jest męski, a motyw dziecięcy. Ten egzemplarz trafił do mnie 2 lata temu i kolejny właściciel przekazał już go swojej córce, która zrobiła szał w szkole. Coż, mój syn raczej by go nie chciał, więc dla niego zostaną wszystkie 3133:)

5 komentarzy:

  1. Witam serdecznie

    Już od jakiegoś czasu jestem Pana czytelniczka. Podziwiam za piękną pasję i cenię za interesujący blog.
    W końcu postanowiłam zdobyć się na odwagę i zapytać Pana o radę. Chcę kupić zegarek Raketa lub Poljot. Co więcej - zamierzam go używać, choć niektórzy z moich znajomych uważają, że to chybiony pomysł, gdyż taki zegarek nie ma prawa chodzić punktualnie...
    Ponieważ nie chcę trafić na zegarek ruinę, tym bardziej, że nie znam się na wnętrzu tych pięknych przedmiotów i nie jestem w stanie ocenić ich stanu od tej właśnie strony - bardzo proszę o radę - gdzie najbezpieczniej jest kupić stary zegarek? Komu można zaufać? Jak nie dać się oszukać? Jaka cena jest adekwatna do dobrze zachowanego obywatela ZSRR?

    Pozdrawiam.
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Maja,
    bardzo mi miło że jesteś stałą czytelniczką i blog Ci się podoba:)
    Nie ma złotego środka/porady gdzie kupić najbezpieczniej - zarówno na giełdach staroci, targowiskach jak i na allegro można niestety trafić na krętacza, ale i uczciwego sprzedawcę. Na pewno nie warto kupować o zegarmistrzów, bo bardzo dużo sobie liczą za zegarki które de facto dostają za darmo od ludzi którzy im je oddają (niejednokrotnie za darmo bo im zalega w szufladzie).
    Co do ceny, to radzieckie zegarki mają to siebie że można kupić jeden za 15pln, a ten sam u innego sprzedawcy będzie kosztował i 1000pln - znam osobiście takie przypadki:)
    Proponuję zrobić tak, przejrzyj oferty na allegro, ebay i podeślij mi linka na adres mailowy ze dołu bloga - zobaczę co Cię interesuje, podpowiem gdzie ew. czegoś takiego szukać, jaka cena będzie uczciwa i czy zegarek jest oryginalny i coś warty czy nie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog, zapraszam do mnie http://wariatkki2-artfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zegarek, super by było mieć taki

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten zegarek. Naprawdę ciekawy egzemplarz i jedyny w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com