niedziela, 15 sierpnia 2010

Niebiesko-biały stalowy Wostok

Taka ciekawostka Wostoka, bo zazwyczaj tarcze były jednokolorowe jak np szare, zielone, czarne bądź z różnymi, zazwyczaj militarnymi motywami. Ten model ma fajnie cieniowaną tarczę przechodzącą z błękitu do bieli, a dodatkowo zamontowany jest w stalowej kopercie (specyficzna, bo większa niż zwyczajnie, a do tego z innym, bardziej wyrazistym bezelem).
Zegarek typowo z lat80-90, przypuszczam że jest to końcowa partia z produkcji Wostoka jeszcze za czasów ZSRR. Dorwałem go na allegro u "sąsiada" z mojego miasta i myślę że się zaprzyjaźnimy. Zegarek jest w bdb stanie, chociaż zastanawiam się czy poprzedni właściciel go nosił?

4 komentarze:

  1. Polônia aqui é do Brasil,
    abçs Marivan

    OdpowiedzUsuń
  2. Zareklamuj swojego bloga bądź stronę kompletnie za darmo.. twój blog/strona będą wyświetlane póki co w postach ,w raz z ilością tych "reklam" stworze działy gdzie będą poszczególne kategorie różnych ofert. Czytelnik bloga szukając informacji o np. medycynie nie będzie przeszukiwał wszystkich postów. Wpisując dane słowo do wyszukiwarki bloga znajdzie to czego szukał. Wystarczy że napiszesz do mnie e-maila dotyczącego bloga , ja czytając go postaram się jak najlepiej go zareklamować , chyba że dasz mi już gotowy tekst jaki mam zamieścić. Niektórzy pomyślą .. Jaki tego sens jeśli po jakimś czasie post straci kompletnie oglądalność .. Zostaje przypomnienie mi o danej stronie bym znowu ją jakoś tam odświeżył i zawsze jest wyszukiwarka bloga.. No to jak będą jacyś chętni zapraszam o to mój adres kontaktowy : daniel6f@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Questi orologi sono molto affidabili.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com