poniedziałek, 7 lipca 2008

Gallet czy Excelsior Park, oto jest pytanie

Znaleziony zegarek. Chronograf. Tylko pytanie cóż to za marka? wygląda jak rasowy Gallet, a nazwa mówi Excelsior Park. No cóż, jak się okazało ta pierwsza firma wypuściła zegarki pod nazwą tej drugiej i jakimś cudem znalazł się ten egzemplarz w moim posiadaniu.
Niestety, jest w takim stopniu uszkodzony, że musiałbym naprawdę konkretną kwotę wyłożyć na naprawę, oraz znalezienie przycisku do chronografu i dwóch małych wskazówek. Co prawda wysłałem zapytanie do Gallet'a, ale odpowiedź brzmiała: części nie mamy, ale za kilkaset $ wyczyścimy Panu mechanizm. Oj chyba podziękuję.
Szkoda tylko że będzie leżał i się marnował. Chyba że mi się odwidzi i zrobię go na prawie nówkę. W końcu słuszny rozmiar 38mm bez koronki, 20mm w uszach to jak na lata50-60-te całkiem słuszny rozmiar. No i koperta stalowa...

1 komentarz:

  1. Witam
    Ostatnio przeglądałem Pana bloga i zobaczyłem zegarek excelsior park
    Mam takie pytanie czy może chciałby Pan go odsprzedać jeżeli tak to
    czy mógłby Pan podać cenę z góry dziękuję i
    Pozdrawiam

    P.S
    mam także radzieckie zegarki raczej nie działające m.in. slava,
    pobieda działająca, i łucz jeśli by Pan chciał sprzedać zegarek to
    mógłbym je panu jeszcze podesłać bo raczej moim hobby są szwajcarskie zegarki :)
    mój email "wojmil777@gmail.com"

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com