piątek, 18 lipca 2008

Krateczkowy Stolicznyj 1МЧЗ


Oto dziwny, wyjątkowy, przyciągający wzrok i w niezłym stanie Stolicznyj. Przygarnięty w zestawie, nawet nie myślałem wtedy żeby go wziąć, bo zależało mi na pozostałych. Czas pokazał jednak, że tamte poszły w świat, a ten Stolicznyj został.
Trudno mi określić co on ma takiego w sobie, ale na swój sposób ma pewien urok i dlatego pomimo coraz rzadszego noszenia go na nadgarstku, wciąż jest w witrynce pomiędzy innymi, bez obaw o jakąś wymianę czy sprzedaż. Poza tym, akurat zegarki sygnowane tym logiem są coraz rzadsze, więc tym bardziej mnie cieszy (przeglądając serwisy aukcyjne i kolekcje innych maniaków radzieckich zegarków, doliczyłem się najwyżej 10 modeli Stolicznyje, z czego 2 były złote, reszta chromowane, bądź pozłacane).
A może go dzisiaj założyć na nadgarstek? w jego przypadku bądź co bądź 40 lat mineło, jak jeden dzień....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2008 Krzysiek_W k.wlodkowski@gmail.com